Quantcast

SES umí synchronizovat živé satelitní a internetové vysílání

| Tisk

logo Nejnovější řešení vyvinuté společností SES, které bude představeno na veletrhu IBC2019 v Amsterdamu, synchronizuje over-the-top distribuci (OTT) s živým satelitním vysíláním. Systém s názvem Satellite and OTT in sync dodává OTT platformám signál v internetovém protokolu stejnou přenosovou rychlostí jako satelitní vysílání. Dovoluje tak vysílatelům nabízet stejnou kvalitu diváckého zážitku bez ohledu na to, na jakém přístroji divák obsah sleduje.

Latence i jen několika málo sekund při přechodu z jednoho zařízení na druhé dokáže pokazit zážitek ze sledování například sportovního zápasu. Společnosti SES se však podařilo vyvinout jedinečné řešení, které vysílatelům zaručuje, že jejich diváci mohou naplno užívat celé šíře poskytovaných služeb.


obrázek

▲ Obr č. 1 - Diváci (zdroj: SES/Astra)

Řešení Satellite and OTT in sync nabírá zdrojový signál na jeho cestě k družici a šíří jej prostřednictvím IP souběžně se satelitním signálem. Díky kódování s nízkou latencí signálu a přechodu na internetový protokol přímo u zdroje odpadá několikasekundové zpoždění mezi tradičním televizním přenosem a OTT službami.



Dnes vysílatelé udržují a rozšiřují svůj dosah tím, že se snaží poskytovat nejlepší dosažitelné divácké zážitky, a to zejména co se týče živých přenosů významných sportovních událostí. Když fanoušek sleduje důležitý zápas přes OTT platformu, a uslyší osazenstvo nedaleké hospody jásat dřív, než uvidí vstřelený gól na svém monitoru, je to pochopitelně mrzuté,“ říká Ferdinand Kayser, výkonný ředitel společnosti SES Video. „SES je hybridním distributorem video obsahu, pracujeme tedy se zdroji satelitního vysílání i OTT signálu. Pomáháme tak vysílatelům poskytovat jedinečné, plynulé a dokonale uspokojující zážitky jejich divákům.“

SES je lídrem telekomunikační branže s celosvětovým dosahem přes 355 milionů televizních domácností čítajících miliardu lidí, na jejichž obrazovky přes družice distribuuje více než 8 200 kanálů. Společnost SES v nedávné době sloučila divizi SES Video se svojí dceřinou společností MX1, zaměřenou na distribuční služby video obsahu. MX1 se stará o více než 525 kanálů a denně přenáší přes 8 400 hodin streamovaného videa včetně 620 hodin sportovních a dalších živých akcí. Společností SES představované jednotné řešení pro přenosovou infrastrukturu znamená urychlení nástupu hybridních lineárních a nelineárních služeb distribuce obsahu s bezprecedentním celosvětovým dopadem.

redakce





Reklama




Vybrané články