Quantcast

Pohádku Klíč svatého Petra sledovalo 2,32 milionu diváků

| redakce | tisk

Nejsledovanějším pořadem včerejšího večera byla nová pohádka Klíč svatého Petra, kterou uvedla v hlavním vysílacím čase Česká televize (ČT). Vidělo ji 60% všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, což bylo 2,32 milionu diváků (15+).

Druhým nejsledovanějším pořadem byla pohádka Tři oříšky pro Popelku, kterou si rovněž na ČT1 nenechalo ujít celkem 1,9 milionu diváků (při podílu na sledovanosti 48%). Třetí příčku obsadily Pelíšky, které na ČT1 sledovalo 1,6 milionu diváků, tedy 56% těch, kteří měli zapnutou televizi. Uvedla ČT.

Klíč svatého Petra (foto: Jaroslav Fikota)
▲ Klíč svatého Petra (foto: Jaroslav Fikota)

Pohádka Klíč svatého Petra bavila samozřejmě nejvíce i dětské diváky. Sledovalo ji 165 tisíc dětí ve věku 4-12 let, s podílem na publiku 52%. U dětí také bodovala Popelka, která se umístila na druhém místě, sledovalo ji 150 tisíc (share 46,9%) a třetí nejsledovanější bylo Tajemství staré bambitky, které si nenechalo ujít 140 tisíc (share 50%).

Letošní štědrovečerní pohádka se navíc stala čtrnáctou nejsledovanější pohádkou mezi dětmi (4+) od roku 1997, tedy od začátku měření sledovanosti.

Deset nejsledovanějších pořadů na Štědrý den patřilo České televizi.





Reklama




Vybrané články