AMC Network získala Chellomedia od Liberty Global
| Tisk
Společnost AMC Networks Inc. dnes oznámila, že dosáhla definitivní dohody o akvizici celé Chellomedia, mezinárodní divize obsahu Liberty Global za 750 milionů eur. Celá transakce by měla být dokončena v prvním kvartále 2014.
Tato akvizice AMC Networks poskytuje širokou nabídku televizních kanálů, které se šíří do více než 390 milionů domácností ve 138 zemích. Stanice pokrývají širokou škálu žánrů, včetně filmových a zábavních stanic a poskytují významné rozsáhlé příležitosti pro AMC Networks k distribuci populárního původního programmingu od AMC, IFC, Sundance Channel a WE tv napříč rozsáhlou globální působností. Akvizice staví na existujícím firemním globálním obsahu, AMC/Sundance Channel Global, která zažila impozantní růst v průběhu posledních pěti let a bude i nadále poskytovat obsah AMC Networks ke globálním distribučním partnerům.
"
Dohoda zahrnuje získání podniků Chellomedia - Chello Central Europe, Chello Latin America, Chello Multicanal, Chello Zone a reklamní oddělení AtMedia a vysílací jednotku Chello DMC.
Portfolio Chellomedia tvoří tyto žánry a kanály:
filmy - Canal Hollywood*, CBS*, Cinematk, Europa Europa, Film Café, Film Mania, MGM*, Somos, XTRM
zábava - Bizz, Canal A, CBS*, Film&Arts, Horror Channel, MOV, Sol Musica
sport - America Sports, Extreme Sports, Sport1*
dětské - BIGGS, Jim Jam*, Megamax, Minimax, Panda*
lifestylové - Canal Cocina, Casa, Cosmopolitan, Decasa, El Gourmet, Ella, Outdoor, Spektrum Home, TV Paprika
dokumentární - Bio, Crime&Investigación, Historia, Natura, Odisea, Idisseia*, Reality TV, Spektrum
* obsahuje více kanálů
poznámka: přehled neobsahuje kanály s více vlastníky
AMC Networks se více než 30 let zaměřuje na výrobu kvalitních pořadů a filmů. AMC Networks Inc vlastní a provozuje několik populárních a oceňovaných značek v kabelovém průmyslu - AMC, IFC, Sundance Channel, WE tv a IFC Films a dodává výrazný a přesvědčivý a kulturně relevantní obsah napříč různými platformami. Společnost také provozuje AMC/Sundance Channel Global, mezinárodní obchod s programmingem a AMC Networks Broadcasting & Technology.
redakce
Tato akvizice AMC Networks poskytuje širokou nabídku televizních kanálů, které se šíří do více než 390 milionů domácností ve 138 zemích. Stanice pokrývají širokou škálu žánrů, včetně filmových a zábavních stanic a poskytují významné rozsáhlé příležitosti pro AMC Networks k distribuci populárního původního programmingu od AMC, IFC, Sundance Channel a WE tv napříč rozsáhlou globální působností. Akvizice staví na existujícím firemním globálním obsahu, AMC/Sundance Channel Global, která zažila impozantní růst v průběhu posledních pěti let a bude i nadále poskytovat obsah AMC Networks ke globálním distribučním partnerům.
"
Chellomedia vyvinula pozoruhodné portfolio populárních kanálů, které oslovují stovky milionů lidí po celém světě. Jak AMC Networks rozšířila mezinárodní úroveň, měli jsme velkou touhu dělat něco, co považujeme za zásadně strategické, což je náš obsah na kanálech, které vlastníme," řekl Josh Sapan, prezident a generální ředitel AMC Networks. "
Společně mohou tyto akvita růst a budou ještě populárnější a hodnotnější po celém světě."
Dohoda zahrnuje získání podniků Chellomedia - Chello Central Europe, Chello Latin America, Chello Multicanal, Chello Zone a reklamní oddělení AtMedia a vysílací jednotku Chello DMC.
Portfolio Chellomedia tvoří tyto žánry a kanály:
filmy - Canal Hollywood*, CBS*, Cinematk, Europa Europa, Film Café, Film Mania, MGM*, Somos, XTRM
zábava - Bizz, Canal A, CBS*, Film&Arts, Horror Channel, MOV, Sol Musica
sport - America Sports, Extreme Sports, Sport1*
dětské - BIGGS, Jim Jam*, Megamax, Minimax, Panda*
lifestylové - Canal Cocina, Casa, Cosmopolitan, Decasa, El Gourmet, Ella, Outdoor, Spektrum Home, TV Paprika
dokumentární - Bio, Crime&Investigación, Historia, Natura, Odisea, Idisseia*, Reality TV, Spektrum
* obsahuje více kanálů
poznámka: přehled neobsahuje kanály s více vlastníky
AMC Networks se více než 30 let zaměřuje na výrobu kvalitních pořadů a filmů. AMC Networks Inc vlastní a provozuje několik populárních a oceňovaných značek v kabelovém průmyslu - AMC, IFC, Sundance Channel, WE tv a IFC Films a dodává výrazný a přesvědčivý a kulturně relevantní obsah napříč různými platformami. Společnost také provozuje AMC/Sundance Channel Global, mezinárodní obchod s programmingem a AMC Networks Broadcasting & Technology.
redakce