Skylink a CS link zvyšují roční servisní poplatek
| Tisk
Provozovatel česko-slovenských satelitních platforem Skylink a CS Link , společnost M7 Group, dnes vyhlásila změny v ceníku služeb, ke kterým dojde k 1. 2. 2014.
S účinností od 1. února 2014 se mění výše Servisního poplatku, souvisejícího s poskytováním služeb satelitní televize. Vedle roční a pravidelné měsíční platby prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu bude zákazníkům nově nabídnuta možnost předplatit Servisní poplatek na 2 roky dopředu.
Servisní poplatek hrazený měsíčně přes SIPO nebo inkaso z účtu se pro slovenské zákazníky nemění, pro zákazníky z České republiky se zvyšuje pouze úměrně oslabení kurzu české koruny. Stejnou cenu, jako při pravidelné měsíční platbě, uhradí zákazníci při platbě na 24 měsíců.
Zvýšení roční platby Servisního poplatku zohledňuje náklady spojené s každoročním připomínáním platby, odpojováním a opětovným připojováním karet, u kterých nebyl Servisní poplatek včas uhrazen.
Provozovatel platformy Skylink svým zákazníkům doporučuje přejít na pravidelnou měsíční úhradu Servisního poplatku prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu. Vyhnou se tak komplikacím spojeným s případným opomenutím roční nebo dvouleté platby.
Původní a nová výše Servisního poplatku podle způsobu úhrady – Česká republika:
Pôvodná a nová výška Servisného poplatku podľa spôsobu úhrady – Slovenská republika:
I nadále platí, že Servisní poplatek je již zahrnut v ceně všech placených balíčků z nabídky Skylink. Jejich předplatitelé nemusí Servisní poplatek hradit zvlášť, uvedené změny se jich tedy nedotknou.
Platformy CS Link a Skylink postupně koupila dnešní společnost M7 Group. Původně neplacenou nabídku balíčků DIGITAL a DIGITAL provozovatel zpoplatil. Od 1.9.2012 vybírá tzv. servisní poplatek, který slouží k úhradě nákladů za provoz kódovacího systému, zákaznické linky a správy dekódovacích karet.
redakce
S účinností od 1. února 2014 se mění výše Servisního poplatku, souvisejícího s poskytováním služeb satelitní televize. Vedle roční a pravidelné měsíční platby prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu bude zákazníkům nově nabídnuta možnost předplatit Servisní poplatek na 2 roky dopředu.
Servisní poplatek hrazený měsíčně přes SIPO nebo inkaso z účtu se pro slovenské zákazníky nemění, pro zákazníky z České republiky se zvyšuje pouze úměrně oslabení kurzu české koruny. Stejnou cenu, jako při pravidelné měsíční platbě, uhradí zákazníci při platbě na 24 měsíců.
Zvýšení roční platby Servisního poplatku zohledňuje náklady spojené s každoročním připomínáním platby, odpojováním a opětovným připojováním karet, u kterých nebyl Servisní poplatek včas uhrazen.
Provozovatel platformy Skylink svým zákazníkům doporučuje přejít na pravidelnou měsíční úhradu Servisního poplatku prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu. Vyhnou se tak komplikacím spojeným s případným opomenutím roční nebo dvouleté platby.
Původní a nová výše Servisního poplatku podle způsobu úhrady – Česká republika:
Pôvodná a nová výška Servisného poplatku podľa spôsobu úhrady – Slovenská republika:
Spôsob úhrady | Pôvodný stav (platný od 1. 9. 2012) | Nový stav platný od 1. 2. 2014 |
---|---|---|
Pravidelná mesačná platba (iba cez SIPO alebo Inkaso z účtu) | 1,20 € | 1,20 € (bez zmeny) |
Jednorazová platba na 24 mesiacov (všetky platobné metódy) | - | 28,80 € |
Jednorazová platba na 12 mesiacov (všetky platobné metódy) | 14,40 € | 19,20 € |
I nadále platí, že Servisní poplatek je již zahrnut v ceně všech placených balíčků z nabídky Skylink. Jejich předplatitelé nemusí Servisní poplatek hradit zvlášť, uvedené změny se jich tedy nedotknou.
Platformy CS Link a Skylink postupně koupila dnešní společnost M7 Group. Původně neplacenou nabídku balíčků DIGITAL a DIGITAL provozovatel zpoplatil. Od 1.9.2012 vybírá tzv. servisní poplatek, který slouží k úhradě nákladů za provoz kódovacího systému, zákaznické linky a správy dekódovacích karet.
redakce