Quantcast

Hudební stanice VH1 v kabelové nabídce UPC

| Tisk

Špičkový hudební kanál se stane rázem dostupný statisícům předplatitelů kabelové televize

UPCPraha, 16. prosince 2002 - Od Nového roku a během následujících dvou týdnů si budou moci diváci největší české kabelové televize UPC Česká republika, a. s. postupně naladit vysílání hudební stanice VH1, která vysílá nejznámější a nejslavnější videoklipy šedesátých až devadesátých let.

VH1 nabízí takové programy a strukturu hitů, aby odpovídaly vkusu evropského diváka., jako jsou žívá studiová vystoupení, hudební dokumenty a archivní nahrávky, stejně jako každoroční hvězdné udílení cen včetně VH1 Vogue Fashion Awards a koncerty VH1 Divas. Mezi klíčové prvky programu patří podrobné dokumentární seriály Behind the Music a Storytellers - neopakovatelné pořady, ve kterých jsou velké hvězdy pozvány do studia se speciálně pozvaným publikem a hovoří o hitech, které je vynesly nahoru. VH1 nabízí také dny zcela věnované některé z megastars (2. ledna - Den se Celine Dion) a tématické víkendy (Rock Weekend 11. - 12. ledna). V první únorové dekádě mimo jiné nabídne i pohled do zákulisí svatby zpěvačky Lizz Minelliové (8. února ve 21:00).

Hudební stanice VH1 je produkována firmou Viacom. Hlavní cílovou skupinou je populace ve věku 25 - 44 let. Programově je určena pro již "odrostlé diváky MTV".

VH1"Dobrý hudební program pro dospělé v nabídce kabelové televize dosud chyběl," komentuje zařazení VH1 Václav Bartoň, ředitel UPC Česká republika, a. s., a dodává: "VH1 dlouhodobě patří k nejoblíbenějším programům na satelitní digitální televizi UPC Direct. Věřím, že nejinak tomu bude i v kabelové nabídce a že VH1 předčí i ta nejsmělejší očekávání diváků. Má totiž tu vlastnost, že uspokojí laika i experta, staršího i mladého diváka. Naše televizní kabelová nabídka tak opět výrazně zvýší svoji hodnotu."

Dean Posseniskie, manažer distribuce pro střední a východní Evropu k tomu dodává: "Program VH1 přináší optimální nabídku hudební televize pro naše diváky ve věku 25 - 49 let. Naše distribuce neustále roste a úspěšně posouváme hranici možností tohoto unikátního kanálu stále výše. Jsme potěšeni, že můžeme dále rozvinout naši spolupráci s firmou UPC Česká republika, a. s. a posílit tak naši strategii spuštění prodeje české inzerce na VH1 v roce 2003 prostřednictvím firmy RMB Czech Arcona, s.r.o."

"RMB spolupracuje s MTV od března 2001 a od prvních dnů spolupráce jsme zaznamenali neobyčejně pozitivní ohlas na nabídku využití reklamního prostoru na televizním kanálu s tak významnou značkou a exkluzivní cílovou skupinou, kterou MTV je. Tato zkušenost nás přesvědčila o tom, že rozšíření spolupráce se společností Viacom o další hudební kanál - VH1 - je skvělou příležitostí, jak ještě více upevnit pozici prestižních hudebních televizních kanálů na našem reklamním trhu a příležitostí pro reklamní trh, jak zjednodušit plánování na velmi specifické cílové skupiny. Prodej reklamního prostoru na VH1 otevíráme již od ledna 2003." komentuje tuto událost Michal Janeček, výkonný ředitel RMB Czech Arcona, s.r.o.



Společnost UPC Česká republika, a. s. začne zařazovat stanici VH1 do základní nabídky Klasik od Nového roku. Zavádění do jednotlivých sítí by mělo být ukončeno během následujících 14 dní. V nabídce největší kabelové televize nahradí stanice VH1 francouzský hudební kanál MCM.

František Malina
UPC Česká republika, a. s.

Martin Kocourek
Zone Vision Czech, s. r. o.

Tisková zpráva UPC





Reklama




Vybrané články