Soud zakázal M7 Group nelegální distribuci TV Nova a TV Markíza

| Tisk

logo Městský soud v Praze vydal další dvě předběžné opatření vůči společnosti M7 Group, která provozuje satelitní televizi pod značkou Skylink. M7 Group nesmí šířit FTA stanice TV Nova na Slovensku (TV Nova, Nova 2, Nova Action, Nova Cinema a Nova Gold) a TV Markíza v Česku (TV Markíza, TV Doma, TV Dajto). Před měsícem vydal pražský soud předběžné opatření proti Skylinku také na základě podnětu konkurenční televize Prima.

Dle vydaných předběžných opatření je společnost M7 Group povinna zablokovat přístup k televizním programům TV Nova u dekódovacích karet umožňujících uživatelům přístup k obsahovým službám platformy Skylink na Slovensku. M7 Group současně nesmí na Slovensku nabízet a prodávat dekódovací karty umožňující přístup k volně šířeným stanicím skupiny TV Nova.

Obdobně zní další předběžné opatření, které společnosti M7 Group ukládá povinnost zablokovat přístup k televizním programům TV Markíza u dekódovacích karet pro Českou republiku. M7 Group současně nesmí v České republice nabízet a prodávat dekódovací karty umožňující přístup k volně šířeným stanicím skupiny TV Markíza.



V případě, že společnost M7 Group bude postupovat v rozporu s vydanými předběžnými opatřeními a bude pokračovat v nelegální distribuci televizních stanic mimo licencovaná území, obě televizní skupiny podniknou veškeré právní kroky k vynucení rozhodnutí soudu a ukončení nelegální distribuce jejich stanic prostřednictvím platformy Skylink.

Štěpán Peichl, ředitel právní sekce TV Nova, rozhodnutí soudu vítá: „Soud potvrdil náš názor, že jednání Skylinku je protiprávní a ukončení tohoto nezákonného šíření budeme důsledně vymáhat. Budeme postupovat vůči společnosti i jejím zástupcům s ohledem na jejich odpovědnost za tento stav. Jednání Skylinku je naprosto překvapující, neboť máme uzavřeny platné smlouvy, které omezují distribuci volně šířených stanic TV Nova na Českou republiku a stanic TV Markíza na Slovensko, jak bylo dohodnuto rovněž s řadou dalších distributorů před dvěma roky.“

redakce