Quantcast

Průzkum: Tradiční televizní vysílání není mrtvé

| Tisk

Jak se mění chování spotřebitelů v oblasti digitálních médií zjišťovala společnost Manatt, Phelps & Phillips, LLP. Firma poskytuje profesionální služby a poradenství v oblasti digitálních médií.

Její studie analyzuje stav spotřeby médií a obsahu. Pokrývá témata včetně připojených televizorů k internetu, SVOD (placené video na požádání), mobily a esporty.

Online video je na vzestupu ale tradiční televizní vysílání není mrtvé

Tradiční lineární vysílání i nadále výrazně zaostává u spotřebitelů ve věku od 18 do 34 let, přičemž z této skupiny 72 procent uživatelů používá smartphone ke sledování online videa alespoň jednou týdně. 56% z této věkové skupiny má televizor připojený k internetu. Nicméně televizor patří pro tyto spotřebitele stále hlavní způsob pro sledování televizního obsahu.

SVOD má stále prostor k dalšímu růstu

74% online uživatelů si předplácí služby, z toho téměř šest z deseti používá Netflix. Polovina veškerého SVOD obsahu je navíc spotřebována na televizoru připojeného k internetu, což dokazuje, že doplňkové aplikace pro předplatné jsou rozhodující pro popularitu připojeného televizoru k internetu. Spotřebitelé také uvádějí, že pravděpodobně budou si platit další SVOD služby nad rámec toho, co již mají.

Levnější balíčky u provozovatelů pay-tv

Pokles tradiční placené televize bude pravděpodobně pokračovat stabilním tempem a 35 procent spotřebitelů má zájem o levnější balíček. 47 procent respondentů uvádí, že poplatky jsou primárním důvodem pro levnější tarif. Tradiční poskytovatelé pay-tv proto přizpůsobili svoji nabídku.



Živý streaming zůstává silný a budoucnost esportů je jasná

Více než polovina online uživatelů denně sleduje živé video ze široké škály témat. V rámci této kategorie si esporty rychle získávají podíl na trhu jako šestý nejoblíbenější typ obsahu. Čtyřicet šest procent respondentů uvedlo, že sledují více esportu, než tomu bylo před šesti měsíci a 43% očekává, že v nadcházejících šesti měsících stráví více času sledováním esportů.

Studie analyzovala odpovědi od více než 2 tisíc respondentů starších 18 let.

redakce





Reklama




Vybrané články