Quantcast

Premier League se v Česku a na Slovensku stěhuje na Skylink

| Tisk

Atraktivní fotbalová soutěž Premier League se bude od sezóny 2022/2023 vysílat na území České republiky a na Slovensku výhradně u provozovatele platformy Skylink. Společnost Canal+, která tuto službu vlastní, získala exkluzivní vysílací práva.

Výhradní vysílací práva umožní společnosti Canal+ vysílat po tři roky od sezóny 2022/2023 lukrativní anglickou fotbalovou Premier League na satelitní a internetové platformě Skylink.


obrázek

▲ Obr č. 1 - Televizní divák Skylinku

Tato prémiová vysílací práva jsou součástí mezinárodní strategie rozvoje CANAL+ GROUP a pomohou jí upevnit vedoucí pozici na trzích, kde od roku 2019 vlastní satelitní a internetovou televizi Skylink.

Salah, Foden, Cavani, Kane, Rashford, De Bruyne, Aubameyang, Souček, Coufal, Vydra, Dúbravka... Nejlepší a nejikoničtější národní fotbalová liga se svými hráčskými superhvězdami, legendárními kluby a jejich věčnou rivalitou. Canal+ je hrdý, že českým i slovenským divákům přinese všech 380 utkání za sezónu.

Touto akvizicí CANAL+ GROUP posiluje exkluzivní obsah značky Skylink působící na českém a slovenském trhu. Přináší své zkušenosti a výhody synergie při nákupu prémiových práv a vlastní produkci.



S potěšením přinášíme Premier League, jednu z nejprestižnějších sportovních soutěží, klientům Skylinku - předního česko-slovenského poskytovatele televizní zábavy. Tento krok je součástí naší budoucí strategie, přinášet zákazníkům nejlepší obsah a služby, zejména pokud jde o sport, filmy a seriály,” uvedl k akvizici práv Premier League Jaromír Glisník, člen představenstva Canal+ Luxembourg / Skylink.

Premier League je nadšena z pokračujícího nadstandardního vztahu se společností Canal+ ve Francii s možností rozšířit spolupráci také na jejích dvou nových trzích - České a Slovenské republice prostřednictvím Skylinku. Canal+ svým zákazníkům trvale nabízí zajímavé sportovní přenosy a věříme, že exkluzivní práva na vysílání Premier League učiní zápasy dostupné i v dalších zemích její působnosti,” říká Paul Molnar, Chief Media Officer Premier League.

redakce





Reklama




Vybrané články