Quantcast

Objednáváme a rušíme služby UPC Direct

| Tisk

Domácí placená satelitní televize UPC Direct již existuje více jak 3 roky. Se zájmem o příjem programů UPC Direct dostáváme ve vašich mailech stále tytéž otázky - jak si můžeme UPC Direct objednat, či zrušit? Uživatel stále nemá dostatečné informace, co potřebuje k příjmu a jak lze programy placené televize přijímat/dekódovat. Rozhodli jsme se proto vyjít vstříc všem začínajícím uživatelům postupem, jak si objednat předplatné UPC Direct. Vzhledem k tomu, že nám přichází i opačné otázky - na postup při zrušení služby, nabízíme i tyto informace.

OBJEDNÁVÁME...
Zájemci o příjem programů UPC Direct mohou využít obecně známý postup - návštěva prodejce se satelitní a anténní technikou, který je zároveň autorizovaným prodejcem UPC. Zákazník se může na místě seznámit s programovou nabídkou, kvalitou nabízených služeb, ale i s všeobecnými podmínkami společnosti UPC Česká republika.

Budoucí divák UPC Direct se na místě musí rozhodnout, jakým technickým způsobem bude programy platformy přijímat. Pokud má již doma zařízení schopné příjmu UPC Direct (digitální satelitní komplet s vestavěným dekodérem Cryptoworks, parabolu nastavenou na družici Astra), může si z prodejny odnést jen potřebnou kartu UPC. V opačném případě je mu zapůjčen dotovaný jednoúčelový digitální receiver Philips DSX-6010S a karta UPC. Přijímací parabolu a universální LNB si musí pořídit na vlastní náklady (Cena kolem 1000 Kč).

V případě odebrání přijímacího zařízení Philips s dekódovací kartou UPC musí divák počítat ještě s povinnou odbornou montáží některou z firem, kterou mu doporučí autorizovaný prodejce UPC. Povinná montáž je nutnou obranou společnosti UPC před zákazníky, kteří přijímací komplety dříve odebírali ve velkém a následně neplatili.

Při podpisu smlouvy na užívání služeb UPC Direct musí zájemce předložit 2 průkazy totožnosti a dva doklady, prokazující jeho platby a adresu bydliště (např. inkaso, platba za telefon). Z bezpečnostních důvodů je zákazník vždy prodejcem nejprve ověřen telefonicky na speciální lince UPC. Pokud zákazník není na "černé" listině, je mu technické zařízení k příjmu UPC zapůjčeno. V současné době se neplatí dříve vyžadovaná vratná záloha za zapůjčení receiveru Philips s kartou (2000,-Kč), v případě zapůjčení karty se neplatí dřívější záloha ( 900,-Kč).

Divák si dále musí rozhodnout, co vše bude chtít přijímat. Základní programová nabídka "Rodina" obsahuje cca 20 programů (dnes za 683,-Kč). K ní si může ještě přiobjednat tzv. prémiové kanály - filmový HBO/HBO2 či porno kanál PRIVATE GOLD za příplatek.

SLUŽBASLEVACENA
RODINA-683,-Kč
RODINA + HBO-1077,-Kč
RODINA + PRIVATE GOLD-981,-Kč
RODINA + HBO + PRIVATE GOLD60,-Kč1315,-Kč




Jsou pro Vás ceny za předplatné UPC Direct příliš vysoké? Čas od času spouští společnost UPC Česká republika časově omezenou cenovou nabídku. Je to dobrá možnost jak (byť přechodně) ušetřit. Zájemce by se měl u těchto akčních nabídek seznámit i s bližšími speciálními podmínkami. Někdy jsou nabídky vázány k podpisu užívání služby na min. 1 rok. Informace o cenových kampaních a podmínkách získáte na na info telefonu zákaznického centra UPC (na smlouvě).

RUŠÍME UPC Direct...
Může se stát i opačná situace - o programy placené televize UPC Direct ať už z důvodu vysoké ceny, kvality služeb, či jen z nedostatku času, nebudete mít zájem. V tomto případě je uživatel povinen nejdříve telefonicky vypovědět službu na zákaznickém centru UPC Direct. Do 14ti dnů obdrží od UPC dopis s potvrzením výpovědi služby. S tímto dopisem, kopií uzavřené smlouvy a zařízením pro příjem (přijímač Philips, přístupová karta a propojovací kabely) navštíví nejbližšího autorizovaného prodejce UPC Direct, může být i jiný, než u kterého jsme si službu "Direct" objednali. Prodejce na místě vypíše tzv. Protokol o vrácení služby UPC Direct. Prodejce zároveň odebere od zákazníka přijímač Philips a přístupovou kartu.
V případě vracení jen pronajaté karty posílá uživatel kartu poštou přímo na UPC. V případě ztracení, nebo znehodnocení karty je zákazník povinen zaplatit poplatek 5500 Kč.

Výpovědní lhůta u UPC je 35 dnů. Při objednání základní služby však není možné službu zrušit dříve než za tři měsíce. Pokud získal zákazník UPC Direct za akční cenu, nebo ve speciální nabídce, musí splnit podmínky užívání služby např. min 12 měsíců. Podrobnosti najde ve smlouvě o užívání UPC Direct, nebo na info telefonu zákaznického centra, který je uveden na smlouvě o pronájmu služby UPC Direct.

redakce





Reklama




Vybrané články