Quantcast

IBC 2015: Ericsson představí internetovou éru televize

| redakce | tisk

Ericsson na konferenci IBC 2015 odhalí strategii a řešení, jak těmto očekáváním čelit a jak zajistit spokojenost zákazníků prostřednictvím nabídky neustále se vyvíjejících a zdokonalujících personalizovaných služeb a obsahu.

Ericsson rozšíří své vedoucí postavení v oblasti softwarově definovaných zpracování videa. Důraz bude kladen na implementaci cloudové architektury do stále většího počtu služeb a řešení, které Ericsson nabízí. Společnost se bude zaměřovat především na demonstraci výhod, které přináší integrace tohoto portfolia do televizního a mediálního průmyslu, což je umožněno hlavně proaktivní akvizicí předních firem v oboru.

IBC 2015: Ericsson představí internetovou éru televize
▲ IBC 2015: Ericsson představí internetovou éru televize

Stánek společnosti Ericsson (#1.D61) představí:

• Řešení maximalizující hodnotu programů pro držitele vysílacích práv a provozovatele vysílání včetně sportovní grafiky a aktualizace portfolia titulků a metadat.
• Procesní portfolio, které přináší maximální flexibilitu, kvalitu a efektivitu v media managementu, kódování či doručování videa. Ericsson ukáže také novinky v pokročilém zpracování videa a virtualizace.
• Mediální vydavatelské služby včetně informací o novém kanálu Ultra HD. Vedle toho také představí back-office funkcionality pro obchodní účely, autentifikaci zákazníků, fakturaci a pokročilé divácké analytiky doručení televizních služeb (TV Anywhere a over-the-top).
• Mediální řešení cache, ukládání, zpracování a optimalizace doručování videa v pevných i mobilních IP sítích, stejně jako nové aktualizace produktů spojených s cloud DVR a videem na vyžádání.
• Nabídku opravdu jedinečné spotřebitelské zkušenosti včetně aktualizace TV platforem Ericssonu, obsahové části a personalizace.
• Expertízy zahrnující poznatky a výsledky z nedávno publikovaného reportu (ConsumerLab TV & Media report) představující mediální vizi v roce 2020. Účastníci budou mít na stánku možnost obracet se s dotazy přímo na zkušené specialisty ze společnosti Ericsson.

Elisabetta Romano, viceprezidentka a vedoucí televizní a media sekce společnosti Ericsson říká: „Jsme hrdí na to, že naše společnost může přispívat k vývoji internetové éry směřující k větší konektivitě a personalizaci televize a videa. Stále více se přibližujeme k zasíťované společnosti, v níž trendy utváří zákazník. Je tedy důležité zaměřit se na neustálou inovaci našich služeb a zajistit tak loajalitu zákazníků. Ericsson na IBC 2015 představí unikátní strategii umožňující zákazníkům reagovat na problémy rychle se měnícího prostředí založenou na kombinaci spotřebitelských postřehů a špičkovém portfoliu globálních transformačních služeb.“

zdroj: Ericsson





Reklama




Vybrané články