Výpis článků a zpráviček z rubriky Reporty
07.08.2025, 13:02 -
06.08.2025, 10:02 -
23.07.2025, 12:24 -
09.07.2025, 13:57 -
08.07.2025, 11:53 -
Další zprávičky →
21.06.2023 19:55

Internet je pro Čechy nejčastějším zdrojem přenosu videoobsahu. Když sledují televizi, 40 procent času, který lidé u televize tráví, tvoří dle deklarované sledovanosti obsah právě z něj. 32 procent času pak pokryje obsah z klasické antény (DVB-T2)...
21.06.2023 11:47

Trh volně šířených i placených televizních stanic se v posledních letech proměnil. Některé televizní stanice ukončily vysílání, nebo vystoupily z oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti, ovšem řada nových - zejména tematických...
02.06.2023 11:10

Každý rok 2. června tradičně slavíme Den peoplemetrů. Je připomínkou startu vůbec prvního elektronického měření sledovanosti televize, které pod hlavičkou Asociace televizních organizací začalo v ČR v roce 1997.
27.05.2023 12:57

Označení červené tlačítko může mít řadu významů. V televizním průmyslu se nejčastěji používá pro lidové označení anglické technické zkratky HbbTV (Hybrid Broadband TV). Co si pod červeným tlačítkem představují čtenáři webu napověděla anketa.
24.05.2023 18:17

Společnost Telly má přes 170 tisíc zákazníků svých služeb. Do tohoto počtu jsou zahrnuti nejenom zákazníci satelitní (DTH) a internetové (OTT) televize Telly ale i dalších služeb.
24.05.2023 15:03
Počet sportovních kanálů na českém trhu v posledních letech stále roste. Díky atraktivní cílové skupině představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy, největší sportovní události na placených kanálech totiž pravidelně...
15.05.2023 13:34

Průzkum atmedia index za druhé pololetí loňského roku, který pravidelně realizuje mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia, ukázal, že se český a slovenský trh placených VOD služeb od sebe příliš neliší.
12.05.2023 16:42

Satelit je předním způsobem příjmu televizních programů v Německu a jasně vede nad ostatními způsoby distribuce programů. Programy ze satelitu přijímá 16,3 milionu tv domácností.
10.05.2023 09:43

Každoroční výzkum Satellite Monitor lucemburského satelitního operátora SES (Astra) zdůrazňuje pokračující vedoucí postavení SES v poskytování obsahu přes satelit.
06.05.2023 17:02

Koncem dubna začala na českém trhu vysílat stanice Náš region TV pod novým brandem - A11. S přejmenováním programu se rozšířilo programové schéma o další typy pořadů. Jaké žánry na A11 očekávají čtenáři webu parabola.cz?
20.04.2023 17:37

SVOD služby budou významně růst i v nadcházejících letech. Očekává to společnost CME, vlastník české TV Nova a slovenské TV Markíza. Klíček k úspěchu lokálního či regionálního hráče je vlastní produkce.
16.04.2023 15:07

Televizní a video obsah sledují diváci na různých místech. Patří mezi ně i méně obvyklé místa. Ty zjišťovala nedávno uzavřená anketa webu parabola.cz.
12.04.2023 13:32

Na předních příčkách nejlépe hodnocených televizních stanic za rok 2022 se stejně jako v předchozích letech 2020 a 2021 umístily ČT Déčko, Prima ZOOM a National Geographic.
26.03.2023 15:43

Televizní diváci mají bohatou nabídku programů a služeb. Mohou si vybírat mezi volně vysílanými programy, placenou televizí i streamovaným obsahem (služby typu VOD - video na požádání). Co čtenáři webu parabola.cz nejvíce využívají?
23.03.2023 16:40

Většina českých diváků má aktuálně předplacenou nějakou televizní službu, vyplývá z průzkumu, který si u agentury Skála & Šulc nechal vypracovat televizní operátor Telly.
22.03.2023 12:32

Počet českých diváků, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, v posledních letech roste, stále však nedosahuje takové úrovně jako v jiných evropských státech včetně sousedního Slovenska.
04.01.2023 14:32

Rok 2022 byl pro mediální zastupitelství Atmedia významný nejen z pohledu podílu na sledovanosti, který se v průběhu roku pohyboval v průměru nad 5 %, a potvrdil tak pozici společnosti na mediálním trhu z přechozího roku.
15.12.2022 15:50

V pořadí sedmý program spustila Česká televize v pondělí 23. března 2020 v reakci na pandemickou situaci, při níž museli senioři, často osamoceně, zůstávat ve svých domovech. Od data vzniku si stanici pustilo 94 % diváků nad pětašedesát let, dohromady...
14.12.2022 13:56

Aktuální směrnice Evropské unie o audiovizuálních mediálních službách významně upravuje zákonné limity pro klasickou reklamu na komerčních stanicích. Jak se novinka projeví ve vysílání a v analýzách?
14.12.2022 12:22

Štědrý den patří s železnou pravidelností ke dnům s vůbec nejvyšší sledovaností televize v roce. V posledních třech letech si ji 24. prosince zapnulo v průměru 82 % českých televizních diváků ve věku 4+ a jejím sledováním trávili v průměru přes 6 hodin.